Post by mabgarsreasaca on Feb 5, 2022 15:40:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Modern Ops: Gun Shooting Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Modern Ops: Gun Shooting Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Modern Ops: Gun Shooting Games 2022 version ▞▞▞
Modern Ops - Jeux de Guerre Action uzn
Het spel is goed, enkele kleine bugs als het is opgelost, heeft het spel geen probleem😊😊😁
betere wapens = geld uitgeven. geld = vaardigheden.
Na 1 jaar te hebben gespeeld...nu als je echt geld hebt, ga verder...als je dat niet doet...verwacht dan niet dat je 2 seconden in leven zult blijven in een gevecht...het is zielig.. .
#naaktebarbequers #gaming #gungame #blackops3 #bo3 #foryoupage #fyp #dutch ... #battleroyal #modernwarfare #gaming #lol #dutch #friends #foryoupage #fyp #2
Achterblijvers en oneerlijke gevechten na level 10. Aan de slag. Niveaus 7 en 10. Tegen niveau 20 of meer + betalen om te winnen. Ik heb het spel bijna 2 weken getest
behalve de advertenties is het spel goed
Real Commando Mission: Gun Shooting Games voor Android
serverprobleem oplossen..!
Dragon Storm [v1.4.4] voor Android - Modbigs
Was cool voor TDM-hoofd zoals ik. Team doet het slecht, het is cool dat je ze een beetje kunt dragen. Toen begonnen ze je te dwingen objectieve spellen te spelen, zoals zoeken en vernietigen. Wat voor mij soms goed is, maar. Ik ben niet altijd in de stemming om te spelen. Ik speelde steeds minder. Nu speel ik helemaal niet. Heb hem net aangezet en heb een game gespeeld. Ik heb niet eens alle rondes afgemaakt en het afgesloten. Smdh. Als het niet kapot is, repareer het dan niet. Moet opties voor gamemodus hebben. Zal het op nog een paar updates houden voordat het wordt verwijderd.
Superhero Rescue: Spider Games Cuaca fmv
Echt leuk niks meer aan doen
Call of Duty® | Best-Selling Video Game Franchise
Te leuk. En ook heel kindvriendelijk!
Het is een geweldig spel totdat je wordt gedwongen te betalen om te upgraden of je een zittende eend bent.
Ben al me gegevens kwijt na het opnieuw downloaden ik ze wel bezit opgeslagen
Dit spel is leuk en zo, maar er zijn heel weinig kaarten. Ik heb ook een heel groot probleem met het geluid van dit spel. Ik luister graag naar muziek als ik games speel. Maar elke keer dat ik een spel win, wordt het overwinningsgeluid afgespeeld, ook al heb ik het geluid uitgezet. Het is erg irritant en luid. Pls repareren.
Ik heb dit spel vorig jaar gedownload en heb waarschijnlijk een goede 2 tot 300 pond uitgegeven aan het upgraden van wapens en karakter en had een geweldige tijd met spelen en opbouwen, maar deze nieuwe update heeft bewezen dat het gewoon mijn geld heeft gekost, want nu ben ik op een niveau waar ik Ik word in een categorie mensen geplaatst die veel sterker zijn en ik krijg een kreet van me. Gebruik om gemiddeld 20 tot 30 kills per spel te krijgen, en nu krijg ik ongeveer 8 kills terwijl de oppositie er 50 krijgt tot 70 doden. Sorry spel downgraden naar 2 sterren.
Ik kan geen medkits krijgen als ik een gevecht aanga, dit is de reden waarom ik slechts 1 ster geef
Beschrijving van Modern Ops - Online FPS Gun Games Shooter. Clash met andere spelers in nieuwe mobiele 3D FPS met nooit eindigende brand en schietactie.
Ik zou zeggen dat dit spel kan worden betaald om te winnen, maar soms kan de vaardigheid hoger zijn. Aan de mensen die zeggen dat het moeilijk is om p2w-spelers te verslaan, hier een tip. Richt op het hoofd. Als dat niet werkt, wees ze dan te slim af, behendig ze en gebruik betere tactieken dan zij. Ik heb het eerder gedaan en ik denk dat je het kunt
Modern Ops - Стрелялки Шутеры פעולה awqf
Duurt lang voor je wapens hoog te halen zonder kopen Ok
de upgrades waren een van mijn grootste afkeer, de game is geweldig, super leuk om te spelen je moet ofwel rijk zijn of je kunt uren en uren per dag zitten en spelen om maar 1 kleine upgrade te krijgen! ik stopte met het spelen van het spel op dat moment, ik wilde geen tonnen geld laten vallen op een wapenvariant! repareer het upgradesysteem en speel graag weer!
IK HOU VAN DE GEWEEREN EN GRANAAT!!!!!
DIT SPEL TS 100 PERCENT GEHACKD EN 0 PERCENT PLEZIER!!! EN JE WILT WETEN WIE DE HACKERS ZIJN?? ELKE MET HAAKJES [ ] VOOR HUN NAAM!!! 65 KILLS KRIJGEN... ZIJN REEDS IN JOUW GEBIED IN JUGGERNAUT-MODUS VOORDAT DE WEDSTRIJD ZELFS LAADT EN BLIJF IN DIE MODUS DE GEHELE WEDSTRIJD! WAPENS ZIJN DUUR EN ER IS GEEN MANIER OM TE HEBBEN WAT ZE DOEN ZONDER TE HACKEN! ALS IK EEN NEGATIEVE BEOORDELING KON LATEN, ZOU HET -10 STERREN. ZE MOETEN UITGESCHAKELD OF IN HUN EIGEN LEAGUE WORDEN GEPLAATST. SPEL WAS GEWELDIG TOT ZE KOMEN
Ik weet niet of ik hem moet installeren want het uitleg filmpje was te kort en niet duidelijk
Het spel is geweldig als het werkt. Ik krijg meestal serverstoringen. Nu ik er veel geld in heb gestopt, crasht het gewoon. Zegt verloren server.
Spel is supergemakkelijk. Ik weet niet waar iedereen het over heeft als je zegt dat het moeilijker wordt naarmate je verder komt. Haal gewoon de P90 en uw set om te gaan. Ik zou zeggen dat het bijna zo gemakkelijk is dat het oneerlijk is op het moment dat ik voor andere spelers voel. Als je eenmaal weet hoe, kan één persoon een heel team op TD spawnen. FFA is waanzinnig snel en leuk, maar spawns bevinden zich letterlijk in het midden van de kaart waar de meeste vuurgevechten plaatsvinden. Al met al een geweldige game, moet alleen worden uitgebalanceerd. En killcams!
botsers moeten worden gerepareerd en beloningen na het bekijken van advertenties worden niet altijd ontvangen. ik word door muren en barricades in hoeken geschoten, zelfs als mijn wifi 60 MB/s heeft, dus het is geen kwestie van vertraging. Ik heb 4 advertenties uit de krattensecties bekeken die je beloningen zouden moeten geven, maar ik heb niets gekregen. wat niet helpt als het zo moeilijk is om nieuwe wapens in dit spel te krijgen en te upgraden. Als je de geldbeloning van het winnen van spellen verhoogt, zou het spel een stuk minder stressvol zijn.
hiel slecht
Zeer goede graphics en wapenfysica. Maar bewegingssnelheid en dynamiek is niet bevredigend. De karakterbeweging is langzamer dan nodig. Ook HUD-aanpassing kan niet naar tevredenheid worden geconfigureerd, d.w.z. de kaart- en chatpositie kunnen niet worden gewijzigd. Hindert 4-vingerige klauwspelers, ook ADS-knop of zoomknop helpen niet bij het richten.
Het is gewoon leuk
De besturing is geweldig, de beste in mobiele FPS-games. Zowat alles in dit spel is perfect, maar WIJ SPELEN BOTS. Ik heb nog niemand anders gespeeld, dus ik heb een verhouding van 15,0 k/d. Weg met de bots en deze game wordt mijn favoriete mobiele shooter. Voeg ook gevoeligheidsinstellingen toe.
Verspil geen tijd of gegevens. Dit spel is een grap!! Ze willen dat je een schandalige prijs betaalt om vooruit te komen en er zijn langdurige advertenties om naar te kijken om kleine beloningen te krijgen. Het is een drukte van hoge dollar. Je kunt geen tickets verkopen aan een speler.
ok het is een leuk spel, maar er zijn enkele bugs en ze zouden het moeten repareren en de snelheid van het personage moeten verhogen
Leuk tot je level 5 passeert, daarna verandert het hele spel, je bewegingssnelheid gaat omlaag, je richtsysteem verandert en ik vermoed sterk vals spelen. ik heb een spel gespeeld na niveau vijf en nu ben ik het aan het verwijderen, het spel heeft potentieel, hoewel het aantal blauwdrukken dat je nodig hebt om sommige dingen te maken ronduit belachelijk is. Eerlijk gezegd, met het aantal shooters in de Play Store, maken deze problemen moderne operaties onhaalbaar.
Het is een goed spel om te spelen, maar een beetje betalen om te winnen. De personages die je met goud kunt kopen, hebben nu echt geld nodig, en veel meer wapens kosten je. Ik hield zo veel van het spel vanwege de geweldige graphics en soepele besturing. Zelfs het heeft verschillende spelmodi. Maar ik geef het slechts 2 sterren omdat het lonend is om te winnen, voordat het een geweldig spel was.
Ik vind het leuk
Ik heb hihgscore kills 26
Vreselijk. Ik heb de afgelopen 2 dagen geprobeerd om één wedstrijd te spelen en de verbinding met internet wordt steeds verbroken. Ik heb 5g data en ben hier erg ontevreden over.
Wat een kit game iedereen betaald voor betere guns zijn altijd sterker ik ben niet van plan om voor we spellen te gaan maken de groeten dit spel krijgt van.mij een dikke - 100
Meest Gespeelde Spellen Zoals Pixel Gun 3D - Tough Games
Gameplay is goed, gebrek aan wapens wel... Zou ook meer snelheid en slide waarderen (c tijdens het hardlopen indrukken, kan worden uitgeschakeld in de instellingen)
Het is een geweldig spel, maar soms stopt het en moet je een ander spel beginnen...
Modern Ops - Стрелялки Шутеры פעולה awqf
saai, geen vaardigheid bij betrokken (autoshoot auto aim), onevenwichtig, pay2win, net als alle andere in massa geproduceerde slechte mobiele shooters, het ziet er alleen maar goed uit en het loopt goed.
Natuurlijk is dit een geweldig spel. Ik vind dit spel leuk, maar ik zou graag een klein verzoekje willen doen. Mijn verzoek is om een hogere rang in dit spel te behalen en een gevechtsstemming te presenteren. Ik denk dat dit dit spel nog interessanter zal maken, dus ik verzoek u vriendelijk om mijn verzoek ook in overweging te nemen. Dank u
Krijg niet elke keer krediet voor commercials en soms sturen commercials je naar een website. Krijg ook niet de eer voor doelen die elke keer zijn behaald, kan elke keer frustrerend zijn!
Geen aanpassing op bedieningselementen die worden gebruikt om de ui . groot te maken
Alleen de advertenties die een beetje vervelend zijn. Voor de rest gewoon geweldig...goed goed
Spel is bs. Geen balans. Ik kan twee clips in mensen stoppen zodat ze zich kunnen omdraaien en me één keer kunnen neerschieten. F dat